23 jun. - Free & easy

Nu är midsommar helgen snart över.
Iår åkte Jag, Johanna, Farsan, Tobias & Cheistine till Sorunda.
Köpte massa lotter. Vann ½ kg kaffe, alltid nått
 
 
Sen drog vi vidare ut till Lisö där mormor och Ulla var.
Käkade jordgubbstårta och kaffe. Vädret vart från sol till lite målnigt.
 
Sen blev de vidare in till stan. Köpte mat.
På kungsholmen mötte vi upp Erna och Eva.
Grillade på en takterass i en fin etage lägenhet. Sol och slappa med några öl.
Lite spel, tårta och sällskap på kvällen.
 
 
 På bilfronten har de hänt lite med.

Pickisen nymålad och såld
 
 
 
Eller rättare sagt bytt mot en BMW 525 E34.
Elhissar, taklucka, speglar.
Ac som kylde. M5 ratt, instegslister, fälgar.
Vita blinkers. 191 hästars maskinen.
 
 
 
Men den visade sig inte vara lika fin som jag velat att den var.
Så sålde den efter två veckor, eller rättare sagt bytte de.
 
 
 
En fransk liten Peugeot 106 Rallye . 1997
Den känns lite pigg och trevlig trots att den just är fransk.
Den har fått gula lycktor och en trevlig baslåda.
Så får se hur länge den blir kvar :)
 
Annars... Jo har införskaffat mig gröna kortet.

Så invigde den med Graveyard på Gröna lund.
Det var trevligt.
Sen en vecka senare blev de
 
 
Norrlänsk rockabilly-contry-rock.
Svängde bra på lilla scen.
 
Sen önskade Johanna sig att stå längst fram på 3 doors downs konsert.
Sagt och gjort. Var d'är flera timmar innan de drog igång.
De rockade på ordentligt. Scennärvaro till tusen.
 
 
Sen har jag och farsan vart på fotbolls match.
Sverige  - Färöarna.
Zlatan stog för två mål
Firends arena som vart klart iår.
 
 
Annars tuggar livet på.
Sommaren är här. Det är skönt.
Snart semester.
 
Förra veckan lånade jag en go-pro kamera.
Filmade både hoj och bil. Här kommer hoj-klippet:
 
 
 Fick ett mms från min gudfar som jag gillade..,
 
Jag och kusin Henke
 

Nu ska jag se till att få min skönhetssömn.  ;-)
På återseende!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack till 100 för att du var så söt och stod där framme med mig. 3 dörrar ned var fulländat med dig där. KRAM

2013-07-15 @ 17:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0