29 apr. - Best of the beast

Ja... trött söndag.
Ont i ryggen, men skönt med lugnet.

Denna veckan har Jonne jobbat på firman.
I fredags så åkte jag tidigare från jobbet för att åka till Haninge och besikta bilen.
Jonas jobbade där, bilen gick i genom galant. Skönt som tusan.

Sen åkte jag hem. Farsan hämta upp mig. Åkte in till stan och gymmade.
Det vart en bira på jobbet. Vi åkte in till stan, närmre bestämt ballbreaker.

Det var en trevlig tillställning.
Jag, Jonne och Totte på ett lag,  de punglösa raggarna.
Danne, Gudrun och Lasse i laget Undantaget.
Sist men inte minst Pär, Sara och Vd'n Peter i ett lag.

Först ut var de bil simulator och öl.
Jonne vann första banan och jag vann andra banan.
Sen vart de bilbana. 3 st heat med en från varje lag i varje heat, Vårt lag vann alla. :)

[bild på danne]

Sen vart de mat. Buffé . Nam nam va gött de va. Man åt nästan så man sprack.
Konjak efter maten. Sist men inte minst var de bowling. Jag var sämst av alla om man
bortser från Gudrun. Men Totte och Jonne höll standarden uppe.
De slutade iaf med att vårt lag vann.

Gudrun och Lasse drog hem.
Resten tog en bulle in till kungsgatan. De ökända Golden hits.
Var ... trevligt. Flertalet groggar. Rom och cola samt gintonic gick ner fint (ja så klart de vart jäger-redbull med!).
Efter en skojig hemväg med flygande ägg och harry potterkopior så hamnade man u fruängen.
Blev en ordentlig promenad hem!

-----

Lördag då. Lite seeeg var man allt.
Tvättade av caddyn. Hämde upp Jonne och Angelica som pussades var och varannan minut.
Åkte till barkarby. Mkt folk och bilar. Nice.



Rundade av kvällen inne på sveavägen. Kika lite på Jonas transam.
Käkade lite sen middag.

Ikväll kommer Johanna hem, efter 2 veckor i London.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fast nu var jag ju faktiskt inte 2 veckor i London. Men det kanske kändes så för tiden äntligen gick fort. :P

2013-05-30 @ 16:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0