11 jun. - Bug Run

Vaknade 07.25 imorse.
Inte pigg, men glad!

Packade kylklampar i kylväskan.
Hoppa in i Golfen och drog iväg.
Jag och Johanna mötte upp farsan på Statiol i Skärholmen.
Tanka.

Sedan raka vägen ner till Mantorp park.
Årgång 28 av bug run.
Vädret blev kallare söder ut. Men regnet höll sig där uppe
och de tacka vi för. Drev bort en hel del tid
och titta på massa bubblor och andra gobitar.
Åkte lite bubbla *host* new beetle cab.
Johanna plåta (hon e ju så duktig!!) :)
Lånar över bilder hit:


Jag med goffen


Härliga bubblor uppraddare


Jockes låga åk


En tokigt snyggt fotat bubbla...bör ses högupplöst


Jag och farsan drömmer oss iväg i varsin, 356 speedster...


über låg bubbla i min smak


Sen bar det av hem till Lippe, hon var sig lik.
Inte åldrats en dag. Martin däremot var inte så liten som jag mindes.
Blev bjuden på mat, var gott och trevligt.

Nu hemma. Golfen gick ju nästan vägen hem men
tappade laddningen precis då man svände av sista avfarten....
Orkar inte ta tag i det just nu, finns ju roligare saker.

Kommentarer
Postat av: Lippe

Kul att ni kom och skönt att ni kom hem ordentligt!

Vi ses snart igen, eller hur? :)

Kramar Lippe och Martin

2011-06-12 @ 10:50:49
URL: http://hrifrnochvidare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0