5 sep. - Goodbye Veolia Transport

Ja då var det en vecka sen man slutade sitt jobb som konduktör.
Både skönt och trist.  De ringde idag från ledningen och undrade om jag kunde jobba men tackade vänligt nej. :)

Lite statistik under min gångna tid:

148 arbetade dagar
492 varv på Tvärbanan (22)
361 varv på Nockebybanan (12)
3     varv på Lidingöbanan (21)
72013 acsecc kort "blippade"
11 stycken beslagtagna kort
400 heltpris kontantkuponger sålda
260 reducerat pris kontantkuponger sålda
1 frånåkning av tåg
12 stycken läkerol askar inköpta på arbetstid

Tänka sig. Både fått ris och ros genom dagarna.
Att man orkar hålla koll på all dess information.

Eftersom bilder säger mer än ord så kommer detta min samling av allt:



























































tack för mig....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0