15 sep. - Grejade Truckkortet

Japp då har man behörighet för
* Plocktruck låglyftande
* Ledstaplare
* Låglyftare
* Motviktstruck tom. 10 ton
* Åkstaplare stående/sittande
* Skjutstativtruck

Yeah.
Här har ni slutprovet som jag grejade på första försöket:





"Tre sexförbrytare satt och väntade på bödeln för att de skulle få sina kukar borttagna som straff.
Den första mannen gick in till bödeln, ut till de andra hördes ett långt AAAAAAAJ.
Sen gick den andre in och då hörde sett kort aj.
När den tredje mannen gick in frågade han bödeln hur han gick till väga eftersom den förste
mannen skrek ett långt aj och den andre ett kort.
Jo svarade bödeln, jag får efter deras yrken.
Den förste var snickare så den sågade jag av.
Den andre var frisör så hans klipte jag av med sax.
Den tredje mannen började skratta.
Bödeln undrade vad som var så roligt
Då svarade han.
-Jag är glass försäljare så min får du suga av."



"Rödluvan lyssnade inte på sin mamma.
Pinocchio var en lögnare.
Robin hood var en tjuv.
Tarzan gick runt utan kläder och lekte med sin apa.
Snövit levde ihop med 7 män den slampan.
Pippi jagades av soc.
Emil söp sig full i unga år.
Det här växte jag upp med... så nu vet ni varför jag är som jag är"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0