14 sep. - Badminton

Ja. Ska först tillägga att vi (Jag och Johanna) slog
farsan för första gången någonsin. Inte bara en gång utan två.
:) Så... då var det sagt.

Annars. så går jag kursutbildning denna vecka.
Har teori prov idag. Har inte känt mig nervös (pga. det inte borde vara några som helst problem).
Men har inte sovit mer än 2,5 timmar i natt. Trött och legat och tänkt på de.
Men de ska nog gå bra.

Eftersom det snart är jul kan man ju redan börja önska sig lite.
Okej, lite väl optimistisk men det börjar bli kallt på morgonen nu.
Jag önskar mig iaf en electrolux dolce gusto circolo.
Det är en kaffemaskin.



And.so.on

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vi har en, den är super. Gott med iskaffe

2010-09-14 @ 19:53:33
Postat av: Anonym

men du dricker ju typ inte kaffe :P

2010-09-15 @ 09:56:11
Postat av: Johan

Klart jag dricker kaffe.

Egentligen för mycket. Men man vill ju kunna lyxa till de lite :)

2010-09-15 @ 13:45:20
URL: http://skon.blogg.se/
Postat av: fadern

får välan säga grattis , men bara denna gång :-)

2010-09-17 @ 23:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0