24 nov. - Min födelsedag

Ja.



Vaknade i morse med frulle på sängen.
Vilet uppskattades mycket. Fick en present också. En väst som jag vart sugen på ett tag.

Gick till fönstret och som alltid på min födelsedag så var det ju
vitt på marken. Men tänkte nu när man blivigt ett år äldre måste man ju nästan
växt ifrån barnsligheterna med att sladda.

NEJ. Det var exakt lika skoj som vanligt. Gud vad barnslig man är. :)

Gymma tårta på jobbet. Lite telefon samtal och grattis sms.

När jag kom hem så satt johanna glad i soffan. Skulle få yttligare ett paket.
Fick en skiva. Ska lyssna på den i bilen då vi om en timme ska käka på Grill!!

Gick in en snabbis på fejjan, hade fått 87 gratulationer där. :)

Nu är det dax att göra sig iordning. tack Johanna än en gång.
Ja vet att det skulle vart roligare inlägg med lite bilder...men men...



Sist men inte minst får ni inte missa denna film  (glöm inte sätta på HD läge)

KLICKA PÅ MIG - JAG ÄR EN LÄNK

Hej Å hå!

____________________________

Update:

Kom hem från grill. Propp mätt. Var någe gudomligt gott.
Cd skivan jag fick av Johanna var när hon och Lasse hade spelat in några låtar:
Black
Yellow Leadbetter
Stand by me
Bed of roses

Fick rysningar och vart riktigt glad.
Fick även en lädur näsesär (!?) med
DKNY parfym, Björn axen matt vax, trött-kur.

Toppen nöjd med födelsedagen.
Hoppas fortsättningen på lördag blir bra med.

Hej Å Hå....igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0