20 nov. - Spare

Ja, inte många dagar till som yngling. :-)

So excuse me forgetting but these things I do
You see I've forgotten if they're green or they're blue
Anyway the thing is what I really mean
Yours are the sweetest eyes I've ever see


Lördag idag.
Trött, väldigt trött.
Vet egentligen inte vad jag ska skrva för att intresera eventuella läsare.

if I could just see you
everything will be alright
if I see you
the storminess will turn to light

and I will walk on water

and you will catch me if I fall
and I will get lost into your eyes
and everything will be alright


Har 2 kilo godis framför mig, inte ett dugg sugen.
Skulle där emot kanske vara gott med en öl.
Stackars Johanna som inte mår så bra just nu.
Men är sjukt duktig som inte tagit en cigg på snart 4 dagar.
Keep goin strong!
Imorgon kommer Jonny & morsan hem från Teneriffa.

I won't let them break you down
I won't hear the empty sounds
I'm hopelessly pretending
That I know the answer
Angels light the neon fires
That burn so cold
Through your desires
And all you are is all I need to know


Yeye... åter till verkligheten :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du försöker iallafall lära dig mina låtar, ;)

1. Your Song - Elton John

2. Storm - Lifehouse

3. Not Broken - Goo Goo dolls.



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! ♥

2010-11-24 @ 16:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0