3 jun. - varma ribbskott

"-Om man tror på nått riktigt mycket går det att göra paraleller till allt"



I går så kändes det totalt öken.
Mest kanske för att jag fick en mycket gedigen möjlighet att utbilda mig till fordonsoperatör.
Självfallet så stupade jag på mållinjen då jag har en månads uppsägningstid och kursen börjar idag.
Inte nog med det, "slösa bort" massa tid och pengar då jag trode jag skulle få bilen såld, icke.
På blocket hittar man alltid den bil man vill ha då man inte har stålar för det. En bmw 3.0 si 1975.
Sätter mig på en parkbänk i solen, det var ju strålande väder.
Vad tror ni händer?
Jo det minsta elakaste målnet täcker solen.

Men det kunde kankse ha vart värre?



Jag har iaf köpt en ny laptop.
Blev en HP.
Hdmi utgång samt trådlöst tangentbord och mus frigjorde mina möjligheter att
använda min 42" lcd som datorskärm. Riktigt sweet!

The Past is History
The Future is a Mistory
And Today is a gift, remember that!





Kommentarer
Postat av: Johanna

men du satt ju i solen när jag kom? (:

Hoppas allt känns bättre idag, fast jag var en fitta i morse (som vanligt).



Kram

2010-06-03 @ 18:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0