21 jun. - Migrän

Japp, ännu en måndag med jobb.
Har haft en kort helg men hunnit med en del.
I fredags jobbade jag, sålde då min super motard. Gick back lite men den har ju bara stått och kostat pengar och det var en smidig affär.
Lördagen fyllde farsan år. Firade han med jordgubbs tårta på hans bakgård.
Blev några öl och gin och tokig. Sålde simcan då man var på lyset. Gick väll plus minus noll på de.
Så nu är man billös, vill ju hitta något men det är inte lätt.

[jäklans illamående och huvudvärk under natten]

Igår söndag var jag och johanna och tittade på en bubbla med alla options jag ville ha som;
stringer avgasystem, 12" grantratt, varvräknare, kromad fläktkåpa, genomskinligt fördelarlock, bigfälgar, stereo, triggerspak mm. Men att den var obesiktad och massa klarlackssläpp fick mig att backa. Det kommer mer.
Grillade hemma hos morsan sen på kvälllen.

Snackat lite med Jonne, ska träffa han någon dag, its a must. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0