20 jul. - Polash

Det var ett tag sen sist.
Kan ju börja med att skriva att jag jobbar, onsdag, torsdag och fredag.
Sen är det en efterlängtad semester.
Har dock inte en aning om vad jag ska göra då. Men de löser sig säkert.

Sen för 8 dagar sedan så sa jag upp mig på veolia transport för att starta ett nytt liv i san fransisco...
... nja inte riktigt men på företaget Torkat trägolv. Delade känslor.



På bilfronten har jag gått och blivigt med en polo från 1999.
Fråga mig inte varför men de kändes ganska nytt och simpelt att åka i.
Lite planer på G.
Opeln gick det ju inte lika bra med. Förlust.



Shieet happens. Helt klart.
Men den vart ju tuff med lite lackjobb. Well done.

Ja vädret idag är mulet vilken är helt underbart då det har vart
skyhöga temperaturer. Inte för att man ska klaga. Men ändå.



Råttisarna tycker också att det är varmt. Har dushat de i lite kallvatten, de var kanske inte
heller så populärt. Men det behövdes.

Slutligen ska jag avsluta med en liten stöld.
Inte för att jag är såå "in to" kläder och sånt men denna länk
kan väl ses över.

http://www.theprivateboutique.com

tack för idag... .bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0