27 jan. - If it ain't...

If it ain't rubbin´you ain't dubbin'

I måndags hittade jag till sist en bil jag ville ha.
En golf MKI. Skattad och besiktad till 2011.



Hade ju vart riktigt skoj att fullfölja tyskstuket (lågt/brett) på den men ..nja:


Då kunde man ju extraknäcka som snöplog ;)))




Annars då, jo måndagen bjöd även på min första dag på fältet.
Spännade men flöt på rikgit sweet må jag säga.
Träffar mycket människor och en del konflikter man får hanskas med.
Men det är ju precis som livet i helhet. Nu blir man ju sugen att gå från konduktör till förare.
Bjuder på en Cockpitwiev:







Idag ska de snart jobbas igen. Slutar vid 12 ikväll.
Hoppas Johanna tar hand om råttisarna så länge!


Naaaw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0