4 feb. - Panzerkampf

Idag, onsdag eller rättare sagt torsdag då klockan är över midnatt.
Frisk, nästan som en nötkärna (?).

Var med Mrs Hallin på Photoshoot.
Kvällen avslutades med middag hos mor min.
Var ganska kul. Vi satt och kika på Efterlyst så kom Johanna in på krimerade äpplen eller va de nu heter.
Äpplen med smält socker hur som helst.
En halv timma senare skickar jag sms till 118100 där jag skrev "vem är Johan Skön?"
Svaret jag fick lyder:
"118100 tror att Johan Skön är en trevlig och glad prick som månar om sin familj.
Vi tror också att han har förkärlek till kanderade äpplen"

Hur läskigt är inte de? Jag menar vi snacka om äpplena och vi sitter hemma hos min mor som jag hjälpt lite.
fick även svaret från dem vad burnout competition är:

"En såkallad "burnout competition" är en tävling där man med MC eller bil gör en så kallad "burnout", rivstart, så att gummidäcken slits ned, bränns och smälter."

Imorgon, eller idag ska de jobbas. rätt soft pass.
C YA LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0