7 dec. - Belgium

Ja lång helgen är över.

Det började med i fredags bestämde jag mig för att "dygna" dvs vara uppe hela natten.
Just på grund av att jag och farsan skulle flyga till Belgien tidigt på lördag morgon.

Väl som det är när jag och far av samma kött och blod är ute i farten blir det i sista sekund.
Med endast några minuter till godo hinner vi innan gaten stänger. Pust!



Väl nere i Belgien fixar vi hyrbil drar till Leuven



Shoppar loss en del. Hittar aldes för mycket prylar men kan ju behärska mig.
Käkar middag på Domus. Stor potion bolognese gick ner.
Sedan blev det hemgång.
Sängkamraten var denna söta sak



Söndagen var en pers. Måde inge vidare. Helt utslagen.
Väret var grått och illa en liten del av snön var fortfarande kvar.



Planet hem var bokat och sista ingång innan gaten stängde var 09.00
Eftersom det var rusning på morgen var vi ute i god tid. 2 timmar istället för 1 timme.
Med GPS stule och lite andra incidenter missade vi vårt flyg med liten marginal.

Det vi fick göra då var att boka nytt.
Dagen till följa blev att ta bussen till Bryssel. Käka carbonara och Jupiter till Lunch.
Sen strök vi runt åtskilliga timmar där.


Pisspojekn var ju en given atraktion?! :D

Vissa var väldigt duktiga med julpynt i staden må jag säga




Tåget till leuven.
Syster yster och Adriaan var bort bjudna samt det de skulle köpa nya wow spelet vid midnatt
så jag och far fick klara oss så bra vi kunde.
Handlade lite frulle och dricka för kvällen. Köpte mat hos fritörtanten, Mycket och billigt!

Efter en hel del:


Samt att vi körde Forza på Xbox360
där farsan körde flitigt med en nissan skyline Gt-r 32



Så slutade bilen i detta skick!!!




Så summa kardemumma av kvällen.
DONT DRINK AND DRIVE! :)

Dagen här på (idag) så fick vi skjuts av Adriaans pappa till flygplatsen
Vi åkte 06.15, var framme på ca07.30 och incheckningen var samma 09.00 idag,
Skillnaden var att planet för försenat över 1,5 timma.

Med mycket is och dimma


var vi hemma igen. Skönt.
Kvällen avrundades med lite julpyntning o dyl.

Nu ska det dras till kojs då det är julbord med jobbet imorgon. Nice.


________

Sitter just nu och lyssnar på spotify.
Hittade en skön DJ som heter 4x4=12 Rekomenders.

Ajustja inte att förglömma:

http://www.weebls-stuff.com/toons/Billy+Potatoes/

Tack & Hej






UPDATE: http://www.youtube.com/watch?v=LnoD3NUux3M denna Utubefilm är också att rekomendera. haha













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0