16 dec. - Chimay

Ja.
Fick ett tråkigt besked idag.
Melody har fått en canser tumör. Om den är god eller elak artad vet vi ej i dagsläget.
Jag tror hon kommer klara sig bra.



För drygt en timme sen kom grannen förbi.
Fick en tidigning som han skriver om cigarrer och whiskey.
Bjöd över han på en whiskey kväll i framtiden. kan bli trevlans.
Detta är en ny favorit tror jag allt.



Nu har polisen fastställt dödsorsaken på självmordsbombaren i Stockholm.
- Han dog av för tidig utlösning.



hehehe

Vet inte hur jag kom på tanken.
Men jag mins en tidning när jag var liten som hette Python.
Bland annat en aktör som hette något med Benny.
Vore guld värt att få tag i en sådan tidsskrift.

"- Hej din humorojd-dinglande fläskröv"




Fanns även något som hetter Megapython.

KULT




Kommentarer
Postat av: farsgubben

kom å kolla i källarn.. det är nog nåt pyton där..

2010-12-16 @ 23:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0