13 apr. - Pnummer

krångel med ägarbyte är inget skoj. Försöker leka lite detektiv. Hoppas det går vägen.
Det gäller min 626a som jag sålde för över 8 dagar sen, som står på mig pga svår avläst person nummer.

Aja.
Bmwn går fin fint, kanske fått en intressent som vill byta den mot en sport touring hoj.
Kan vara något.




nytvättad med sommar skorna på. Mums.

Lägenhetens status? Ja, väntar på om det kanske kommer 2 målar gubbar och tar över.
Eller om jag ska våga mig på de. Raoli kommer idag och kopplar in el. Då kan kyl/frys & spis hamna på plats
vilket betyder att köket är näst intill klart. Sweet!

Just nu sitter jag på blocket. Kanske en ny bil på G. Borde göra farsan glad ;-)

Jobb då? Ja de jobbas en del. Ibland roligare än andra gånger, men det är ju ett jobb.

Johanna har nu blivigt ägare av sin första bmw, stort grattis.
Visste väll att de skulle bli folk av henne med. hehe

Bmw 318i E30 - 88



Lägger även upp bild på jonnes nylackade chevelle.
Blev faktiskt bra.



Börjar känna att det är vår i luften. Skön känsla. Ljust på kvällarna.


Du har en dotter.
Hon är tolv år.
Hon läser mycket, och du att hon kanske borde
gå ut mer. Träffa sina vänner. Vara som andra.

Du älskar henne.
Du älskar henne som man bara kan älska någon
som förut aldrig slutade prata och nu drar sig undan.
vill vara i fred, petar i maten.


Tyvärr kan hon inte bo hos dig.

Hon kan inte bo med dig, eftersom risken är stor att
hon inte kommer överleva där.
Hon kan inte bo hos dig, eftersom risken är stor att hon
hämtas en dag, försvinner i ett krig hon aldrig bett om.
Blir ett av det barn som aldrig kommer tillbaka.
Hon kan inte bo hos dig.
För du kan inte skydda henne.


Hon är din dotter och du skickar henne så långt du kan.
Du vet inte vart hon kommer stanna.
Du kommer nog inte träffa henne igen.
Du hoppas att någon annan ska se henne som du gör.


Var skulle du vilja att hon hamnade?



Ganska djup reklam från Social tjänsten om jag får säga det själv.


Kommentarer
Postat av: JH

Vilken hämsk reklam..

Den var ju bara mongo. :(

2010-04-13 @ 19:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0