4 sept. - Fuji Fotobok

Hej alla glada.
Jag hoppas haft en helt underbar sommar.
Vill passa på att rekomendera er om att skapa en fotobok hos www.fujifilm-fotobok.se .
Väldig hett sätt att samla alla fina sommarbilderna som ni tagit som ni kan se tillbaka på
i vintermörkret som snart kommer falla över oss alla.
Det är väldig simpelt och man har väldigt stora möjligheter att forma boken till precis den look man själv vill ha de. Allt från olika typer av material, syftar då på mjukt eller hårt material. Välj mellan 24 upp till 120 sidor. Så passa på allihoppa.
Själv blir det nog göra en fotobok om alla mina bilar som jag haft under åren. Det har ju blivigt en hel del.
Får se hur många sidor man fyller upp ;-)




OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ska ju göra en bild med bara alla mina miner då jag ser ut som ett mongo.

Du har ju 1000 st ;)

Du måste nog ha fler än en bok skulle jag tro :D

2009-09-05 @ 01:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0