9 nov. - Freakshow

Japp, då sitter man här.
Ska snart käka oxfile' i någon go sås med chasewnötter och ris, göttit. Tack morsan.
Det är lite drygt två veckor till man blir äldre, det här året har gått fort.

Helgen som var, var ganska lugn.
Fredagen tillbringades i tv-soffan med lite snacks.
Lördagen var vi hos Åke som bjöd på norrlands guld och korv me mos, blir det mer norrläskt?
Medans natten blev det många timmar i garaget.
Johannas bil blev mattsvart och numera beklädd med gula lycktor.
Min sommarbil fick upp lite lyster i lacken.
Samt söndagen var de ju farsdag, bjöd far min på 3D bio "Upp". Skön rulle.

Idag så blir det nog ganska lungt, eller rättare sagt väldigt lugnt.
Letar ny garageplats i närheten till bra pris, men det är inte så lätt.




Sen har jag ju fått min bok:


- 10 år av gediget bilägande, 37 fordon avverkade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0