29 nov. - Första advent

Japp. Då var man 26 år gammal, den bästa finska åldern?
Ja, sug-o-sex *finsk dialekt*

Dagen, tisdage, ja den 24e då jag fyllde år skulle jag ju jobba.
Men blev väckt med varmchoklad och kanelgifflar på sängen, sweet.
Fick raklödder och en svart mysig halsduk


Jobbade stängning på mekonomen, sen vart det middag på texaslonghorn, Hornstull med Johanna.
Tack! Fick isbitar som bubbla och mc (rosa). Fick parfym:
D&G - The One

Fick även en vit skit nice tröja.
När jag kom hem fick jag även en hembakad jätte tårta men hallon. choklad och lite banan.


Födelsedagskalaset den 28e bjöd jag på korv me brö. Tårta och delicator bollar.
Av morsan fick jag gymkort så detta kommer kanske bli resultatet playan 2010:



Sen av farsan fick jag rock n roll vodka och kostaboda skål med gediget grogg material, citrus:


Dräcka D-sign shotglas av eklundharna:



En spikmatta för min arma rygg av Eva:

Av Jonny fick jag en bromsljusregulator ink. installation och en laddare till hojen.
Mormor fick jag kontanter utan $$$


Tack ALLA för uppvaktning och för att ni kom.










Annars då?
Jag har kört vespa mot betalning i 3 dagar.
Idag är det första advent så har vart på rusta och handlat julpynt.
Självklart har de första ljuset i julstaken tänts.

Glöm nu inte att
Den bästa ursäkten är sanningen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va bra att du tyckte att det blev lyckat trots att jag snorar ner dig nu :)

Men du glömde mina jätte fina stand by me edition öl glas :)



så nu ska vi njuta av korv och chocklad bollar.:)



"ne, här blir inga barn gjorda. ska vi gå och lägga oss och sova nu?"

2009-11-29 @ 14:57:15
URL: http://ochsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0