23 nov. - Dan Före Dan

Japp. Snart är man ett år äldre.
Känns inte så mycket, ovanligt.

Har gasat mormors volvo turbo idag. Städad och käkat cheesburgare.
Kort sagt. Kom precis på att jag önskar mig en 32" platt tv. Just för att det står en lånad
sådan på plats nu.

Tack farsan för käkat och drickan, riktigt hyggligt.

Igår var man på konsert och såg Eva och 799 andra sjöng.
Samtidgt som Ledin och Körberg och c:o lirade. Härlich.

Ingen rikgit snö än, förra året fick jag det i födelsedags present, iår hoppas
jag att det kommer senare. Blir nog finnemang.
Ska passa på att tacka Johanna så mycket i förväg för allt tid och energi hon lagt ner.

Nu ska de väll knoppas, för imorgon är en annan dag.
Tim Burtons "nia" är varmt att rekomenderas....

Chip Chop!

Kommentarer
Postat av: Jh

Men du kan ju inte tacka mig än,

för när du ser vad jag lagt ner energin på kommer du bara skratta sådär elakt som bara du kan..

alltså när du jävlas.

Som man brukar säga "innan du kom till"

nu kommer du verkligen känna sig som en far till en 3 åring.

men du får vänta några timmar och sen se ;)



Kärlek till dig gubben ^^

2009-11-23 @ 23:00:35
URL: http://ochsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0