6. mar. - Vinterbilscupen by TQR

Japp, ikväll var det dags för sista omgången av tqr's vinterbils cup.
Golfen fick åla runt deras bara. Slutade totalt 3a i deras cup så jag fick med mig en fin pokal hem:


Fin va?

Igår va följde jag med Johanna på volbeat. Tack som fan för biljetten!
Va skit skoj. Drack folköl för det var de ända de sålde.
Rebecca, Goffe och hennes kompis var där. Träffa lite annat folk med.
Jäkla tryck var det iaf. Stagedive FFS!!

Imorgon är det tänkt att jag ska bygga lite avgast.
Ut och bowla med Johanna och hennes mamma.
Ajust ja hon kommer och ska ta blodprov på mig innan jobbet med.
Nu ska de kollas på film och vakna upp i drömmarnas land :)


Kommentarer
Postat av: Sooz

Grattis te 3:e platsen o den fina pokalen =)

ååhh Volbeat e jue sååå bra!! :D såg dom på swerock i somras,o ska se dom i år igen!! ÖS!

2009-03-12 @ 11:15:20
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0