19 aug. - Wroom



Japp, Det har hänt en hel del sen
sist skulle jag tro.
Först och främt fick jag hojen löst
med mycket om och men.
Det var ganska tur då jag inte har
fått någon a-kassa än
Här är den sista bilden på hojen
ute på verkstaden. Tack mecken
och Micke.










Sen har ju växellåds lenkaget krånglat på fiaten jag köpte. Vet inte riktigt vad jag ska göra med den ännu.
Den får vila i garaget en liten tid framöver. Istället köpten för en bra peng en nyskattad (sista skatten)
och nybesiktad (för två år frammåt) en (kors i taket) en Saab 900 glS från 1980.



Kulören skulle bli blank mörkgrå, själv tycker jag den blev matt ljusgrå. Tack för den biltema!
Johanna jobbade så hårt med maskningen så ni ser själva hur trött hon blev. *hint hint*



Vad hände sen då?
- Johan fick ett enormt sug efter MC igen.

Efter en hel del provkörningar. allt från lik till tusenkubiks åttitalare. Suzuki, kawasaki och Honda.
Så blev det en TMS. Mycket för att det är en nollsjua istället för en sunkig åttitalare.
Sen var det mycket på grund av ekonomin då man ännu inte funnit något jobb.
Den är billig i både försäkring och drift. Inköpet var inte heller så blodigt.
Här är min nya SuperMotard: (super moppe) hehe



och en till:



____

Det återstår och se hur det blir med husdjuren, men en sak är säker.
Det löser sig alltid!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kommer bli så hintad av mig nu..

Ung jävel ;P

men en sak är säker, jag piper inte när jag sover XD

2009-08-22 @ 12:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0