8 apr. - My way or the highway?

So fine this day all your problems has gone away...
But tomorrow when you wake up all your problems are back to stay!
Tell me what is and it would never be like this
- A problem that we have in common baby tell what is, it probebly dosnt meen a piss
Or will it rip my heart apart!

___

My own 2 feets tattoed by my health----->  





Japp...Skön kväll. Tagit de jätte solo.
Fick en komplemang här om dagen, visste då inte hur jag skulle ta den men så här löd den:
- Har inte förstått det förns nu men du är som ett med bilen!
Blev glad iaf. Strax där innan kände jag mig skitzo. Det ena var rätt, lika så de andra.
Nu ska det sovas. Långt arbetspass imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

som sakt jag fattade verkligen inte din första mening men..

Ja precis därför du ska ha en bil som passar dig, har du en ful skitbil är det ju inge kul att vara ett med den ;)

Men du kör ändå som en GUD och därför är jag så glad över att få övas upp och bli ängel iallafall ;)

2009-04-09 @ 11:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0