19 apr. - OrudisAventis

Japp. Söndagkväll. Trött som jag vet inte vad. Tittar tillbaka lite på de senaste dagarna.
Pannkakskrig - sylt och socker blir väldigt slisktigt.
TL1000s - Love it. M6 Killah!
Övningskört en del, snart är det Johannas tur. De vet jag, det är hon värd
Bråk - Ja de med den enes glöd den andres mjöd, eller hur var de nu.
Firmafest - Vi grilla på jobbet. gott som tusan. Trevligt. Blev lite börnis med. hehe
Goffen - sommar däck, oranga kapslar.  Hatar mecka avgas.
Burnout - Snart är det dax för tävling måste ta och beställa pokaler med.
Japp.

___

Jag vet inte vart smak-sinnet sitter, men jag har det på tungan.

___

- Mamma, mamma, Jag tror Olle är bög hans penis smakar bajs!

___

Mormor har en bläckfisk mellan benen.
Nej Pelle det har hon inte.
Jo mamma, mormor har en bläckfisk mellan benen.
Nej säger jag, mormor har ingen bkläckfisk mellan benen.
Jo inisterade Pelle och tog med sig sin mamma till soffan i vardagsrummet där mormor låg naken
på rygg och sov med benen brett isär.
Titta nu då säger Pelle och pekade.
Nej Pelle sa mamman. Det är ingen bläckfisk det heter vagina
Jaja, sa Pelle
Skitsamma med den smakade bläckfisk iallafall!

___

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0