16 mar. - Laxtjuv och fest

I fredags blev det så att jag hade fest. Hade ju celebert besök från katrineholm.
Jonne, husse, Jocke lite fruntimmer från ekerö va här. och min arbetskollega mats, vilket målen för kvällen va att fixa ragg åt han. va skoj. Gick åt mkt sprit.
Tråkigt nog var de någon som snodde min tusenlapp jag hade i fickan. Men aja. skitsamma.
Robban kom och skjutsade oss till höglanstorget där sabina hade fest. Va rätt skoj.
lite konstigt emellan åt. ;) Kom hem. Dock vart de inget napp för Mats även om de va nära.
Dagen efter drog jag sanna, jennie och mats ner till pizzerian, käka. drog till macken träffa stephen maddis och ie.
seg som tusan.
Lördagen var inte mer än väldigt lungt. Johanna gjorde sällskap när vi kolla på melodifestivalen rökte vattenpipa.
Kolla på en riktigt sjuk film. Lyssnar just nu på en riktigt skön jonny cash medley, rekomenderas varmt. June carter är också grym.
Nu ska jag åka till barkaby och jobba. :)

Din dröm, min verklighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0