1 mar. - Salongs

Japp. Då sitter man här salongs berusad, igen.
Men det är på sätt och vis skönare att vara de än aprak.

Om vi går tillbaka lite i tiden. Några dagar.
Jobbade i barkarby. Åkte och träffade Krille på hans jobb.
Mötte en kille som kolla konstigt på min bil. Efter ett tag kommer han fram och frågar om jag vill veta en rolig sak.
Javisst svara jag. Då sa han kolla på VÅRA reg, plåtar.
Jag har OAU 749 han hade OAU 748, lite coolt. Hur stor är sannorlikheten?

Dagen efter va de prisutdeling för vinterbils cupen. Jag kom 6a total av typ 34 team. Så är rätt nöjd.
Öl och jäger vart de då.

Igår skulle jag byta till sportluftfitler på mazdan, de skulle jag inte ha gjort.
Någonting pajade med luftmassemätaren så vi fick bogsera hem bilen.
Idag hjälpte Jonny mig att kolla på de. Öppnade upp mätaren. Lödde och ändra lite.
Kom fram till att den va paj. Det går att köra bilen nu men den går inte rent. Ska fixas!

Annars idag? Jo var inne i stan. Tog en fika med Johanna och Dellgren.
Åkte smart. Skön bil faktiskt. Träffade Sanna och Jonna. Prata en stund.
Sen vart jag tvungen att dra. Va fest ikväll hos Sandra. Va rätt skoj.
Även om vissa saker drog ner på stämmningen avsevärt.
Fiskpinnar i brödrosten funkar verkligen i praktiken!!
Punkt slut så kan jag väll säga som summa-kardemumma:

Berg-och-dal bannan har även den en topp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0