16 jun. - Semester! far away

Då så.
Inte allt för mkt bloggande på sistone. Har inte riktigt hunnit med.
Har iaf. fått en inneboende. Johanna. Så hon får va liten husmor då jag är borta. hehe.
Hoppas hon sköter sig. Ska iväg på en rolig vecka en bra bit här i från. Bilen är packad med den
mesta utrustning man kan behöva. Ska bli fruktansvärt skoj iaf.

Hoppas Jennie klarar uppkörningen imorgon. Grattis till både Danne och Kartan som grejat mc lappen.

Känns som de hänt en del på sistone. Men inget man kanske behöver nämna hära.
Ska upp om 4 timmar. kommer vara duktigt segt. Men vad gör man inte.

Snart är det midsommar....de blir väll va de blir. hmm, lät lite negativt men det ska de ju inte vara. :D

Ye Ye... 0739.. .. ..

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Din husmor

Ja okej jag fattade vad du menade med sms:et :P

Men vafan, jag har ju ingenting att göra då jag jobbar coh sliter och sen kommer hem till en tom lägenhet, det är iallafall rent och fräsht och jag har rena kläder nu..

som Anna sa : "från att inte göra någonting till att städa diska laga mat och jobba, you go girl"

haha långt medelande vart d iallafall hoppas du hare kul nu iallafall. (:

Ses snart.

2008-06-18 @ 09:36:43
URL: http://ochsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0