Fredags Frossa

Japp...nu är de fredag, iaf om man kollar på klockan.
Ska upp o jobba om ett par timmar, men va gör väll de? Det är ju fredag.
Är ledig denna helgen. Lite planer har gått i krash, men de finns mer att nyttja :-)

Livet ändras.... Både gott och ont, fast mest för de goda.
Går i tankar med evon, har nog hittat en motor till den men har även sänkt prislappen
på den för den som vill köpa en evo med rasad motor, så får se.

Annars dags-status?
Jag o jonne käkade. Sen åkte jag hem, rensade garderoben.
Åkte förbi morsan, kolla läget.
Hämtade upp Emli och mötte Putte i garaget.
Även Sandra va där, Jenny, Jon & c:o
tonade rutorna på mazdan. Blev riktigt bra tycker jag själv.
Åkte o käka ute. Sen mötte vi upp bobby o maddis på macken, snacka lite skit.
Drog hem till mig och kolla på house of the dead, Johanna tittade förbi.
Nu sitter man här, tankarna mot sängen blir tyngre o tyngre, tur att det är nybäddat.

AUFWIEDERSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0