10 jan. - . Första dagen .

Ja. Precis skaffat mig en blogg.
Har haft det i åtanke länge men inte gjort en förns nu.
Lite status av mitt liv för tillfället kanske? :)

Vänner:
Ja de har man en hel drös. Vissa är mer ärliga och öppna än andra.
Men där är de bara att vänja sig. Trivs riktigt bra. Det är trots allt de bland de bästa man har.

Familj:
Japp. En mor en far och en syster han man ju. Älskar dem.
Man har ju bara en familj i livet så man ska verkligen ta vara på det.

Bilar:
Ja. Status på min evo, general ras. Letar ny motor. Hoppas att få ordning på den till sommaren.
Inget är omöjligt. Även om jag är riktigt sugen på att köpa en v8 cab i sommar. Den som lever får se va som händer. Som bruks bil har jag en Mazda 626, den går fint. Var inte så kul på besiktningen idag bara.... 5 st 2or, men de ska ju åtgärdas de.

Kär-lek:
Ja nog är de ingen lek.
Jag är singel nu. Vilket jag egentligen trvis väldigt bra med. Men det finns en person som får mig på helt andra tankar.... de där pirret i magen. men det kanske inte är så mkt att göra åt. Iaf. i dagsläget. Men tiden läker allt.


Ja nu har jag skrivigt av mig.... Ska försöka hålla bloggen vid liv nu. Lite bilder då och då så de gör läsningen mer intressant. nu är året 2008 och lev för dagen!

le även när det inte är lekande lätt!! :)

BE HAPPY

/Johan Skön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0