21 feb. - Min begravning

Läskigt men tycker man ändå ska planera sin begravning så den blir som man själv vill.
Även om man nu inte får medverka se allt. Jag vill iaf begravas i kista. Gärna med familj.
Vill inte att folk ska ledsna. skratta är bättre; le även då det inte är lekande lätt :)

Denna låt vill ja ha i kyrkan

Nationalteatern - Men bara om min älskade väntar
"om idag inte var en ändlös landsväg
och inatt en vild och krokig stig
om min morgon inte kändes så oändlig
då är ensamhet ett ord som inte finns
men bara om min älskade väntar
om jag hör hennes hjärta sakta slå
bara om hon låg här tätt intill mig
kan jag bli den jag var igår


Sen pricken över i:et vore om Lasse Mårtensson kom och sjöng "black" med Pearl Jam!
Alla bil polare skulle sent på kvällen åka in till sveavägen och börna. De vore nått.
Vill ju självfallet att min famlij ska veta att jag älskar dem över allt annat.
Har inte skrivigt något testamente och kommer nog inte göra de heller men syrran skulle få min lya.

En till låt jag skulle vilja ha är skriven av Eddie Meduza och heter "Bode kallas lycka":

"När vår tid blir mörk och grå
får jag nått att tänka på
när jag ser hur mäniskor går och fryser
tänkt  va nöjd man borde va
tacksam för var enda dag
när som himlen är blå och solen lyser
jag kan aldrig få puss guld och pengar
men jag har ändå sol och gröna ängar
fast de verkar långt till vår
blir de sommar varje år
Detta kan man tycka Borde kallas lycka
"

Vännerna är allt!
Över och ut

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vafan, du kan ju inte planera den nu, jag skulle iallafall börna för dig, fast jag inte ens har kör kort, :P Men jag kan ju köra skiten ur någon skrot bil ändå för din skull :P

aja, du vet iallafall att jag älskar dig över och ut :P

2008-02-23 @ 20:30:24
URL: http://ochsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0