22 dec. - Thailand Part II

Japp. klockan ar tjugo over sex. Det ar varmt o skont. sitter nu och smuttar pa en fanta konstigt nog.
Har ju blivigt en del singha pa sistone.

Torsdag:
Vaknade kl 8. Lag o snooza fram till 9.
Da var det dax att ga upp. 9.30 skulle ju bussen ga till raya beach.
Darifran akte vi ny buss ner till stranden for att ta en speedbat ut till corel Island.
Borjade med en genomgang hur man snorkla. Vi drog ut fran stranden for att prova pa.
Sen tog vi baten runt bukten for att prova lite mer avanderad dykning.
Sag massa roliga fiskar och sjoborrar. Luncha ute pa on.
Sen fick vi transfer tillbaka till hotellet.
Pa eftermiddagen kom Cissi och krille forbi med bira och cider. Vi festa lite pa ballkongen.
Blev lite smafull faktiskt. Vi drog ner pa stan for att spela dinosaurie minigolf.
Krille vann med 50 p
Johan *jag med 54 p
Cissi med 58 p
Johanna sist men inte minst med 68 p.
Avslutade kvallen med kak pa buffalo steakhouse. Gott.
Tok en tuk tuk hem.

Fredag:
Gick upp lite senare an vanligt. At america breakfast i jungelrestaurangen bestande av
: Kaffe, Juice, frukttalrik, brod, marmelad, omelette och bacon.
Krille och Cissi kom forbi. Hyrde moppe.
Tjejerna hade lurat eller tjatat till sig att vi skulle rida hast i 2 timmar blandat jungel och strand.
Sjalv klart sa skulle jag fa den storsta och vildaste hasten. Men jag lyckades tygla den ganska bra anda.
Lagom ont i roven var vi klara.
Vi bestamde oss for att aka hem till dem for att softa. Men de serverades kall ol och dricka. De bode nog uppfor
den brantaste backen pa hela thailand. Sjukt brant. Val dar uppe so kom deras granne over pa besok.
Efter ett par kalla tog vi mopparna ner pa stan. Stannade pa "the frog" der det serverades tequila. Johanna fick i sig tva och jag avaktade. Skon svensk bar va de. Kaka go mat och de kom in samboca, tog en javel hehe.
Johanna vart full och ville ut o ringla jag var inte sen pa de. Mingla runt. Kom tillbaka till baren. Drog hem.

Nu maste jag upp pa rummet annars blir Johana rasande. hehe

Aterkommer nog imorgon med lite mer bloggande.
Tyvarr kan jag inte ladda upp nagra bilder nu for de har ingen minneskort lasare.
Men vi har tagit narmare 500 bilder totalt sa lite ska vall komma upp har da vi kommit hem till kalla Sverige igen.

BYEYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0