6 aug. - Gutted with broken glass

Den var en man som skulle gå och tatuera sig, och när han kom fram frågade tatueraren:

"Ja, vad vill du ha för tatuering?"

"Jag vill ha en hundralapp tatuerad på ballen."

"Hmm, jag gör inte sådana tatueringar egentligen, men om du ger mig tre bra skäl så skall jag göra det" svarade tatueraren.

"Ok, ETT jag gillar att hålla i mina pengar,  TVÅ jag tycker om när mina pengar växer och TRE så vill jag sticka till min fru en hundring emellanåt..."

- Bästa på länge!

////////////////////////////////////////////////////

Ibland går tiden fort ibland för fort och ibland är den seg som fasen.
Har iaf sålt cortinan. Har haft jäkligt kul med den. Saknar den
But the show has to go on, som dom säger i staterna.

Oi Oi Oi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0