24 aug. - Psycho autumn dark

To back in the days when we were young
When everything was like a loaded gun
Ready to go off in any minute
And you know we're gonna win again
Maybe I'm the one
The schizophrenic psycho

Ja söndag. Jobbat. skön dag helt enkelt.
pank. men i natt är de löning. kommer bli en speciell vecka nu. vet inte om jag ska
hålla mig fram till 7 dagar innan nästa inlägg skrivs, de ger sig.

Igår körde jag jonnes valliant....frän må jag säga.

--

Den feta nergern fick tre önskningar av anden.
Han ville bli vit, smal och få mycket fitta.

POFF, så blev han en tampong!

--



--

Frun kom hem frrån ett dildoparty och gubben frågade:
- Hade dom någon som likna min kuk?
Frun svarade:
- Ja, men dom sålde dem som öronproppar

--

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0