23 aug. - Nattmänniska

Gå in på din SMS- inkorg, gå sedan ner till det tredje sms:et, svara på den första frågan vad smset innehåller, och fortsätt så neråt.


Vad skulle du helst av allt vela säga till din chef just nu?
Jag är på väg hem. Vart är du som inte svarar?

Vad skulle du vela göra med en annan människa?
Det kom eld

Vad ska du göra nästa gång du kysser någon?
Jag kommer :-)

Varför är du som du är?
Jag har blivigt fet

Hur upplever du ditt liv?
Okej, när flyger sängen ?

Hur är ditt sexliv?
Jag behöver din hjälp.

Vad var det du sa i sömnen inatt?
Godmorgon! Ring mig och stäm av med bilderna som ska
va på blocket. puss puss

Vad skulle du ta dig till om någon kidnappade dig?
Ska dra till donken med jennie

Saknar du någon?
Sötnos

Vad kommer du att säga ikväll?
Runka?

Vad är det senaste du sa?
A jag är hes som fan. Bus?

Går det bra för dig på jobbet?
aha.. okej.. hare kul da..

Har du många vänner?
Japp :) Du då?

Vad säger du precis innan du strular med någon??
haha...okej. oroa dig inte över mig jag har två val ikväll....

.. Och vad säger du när ni har strulat klart?
tania

Vad säger du när en kille smeker dig på benet?
Nu är grisen redo för provstart

Vad är det du ser som ett ljus i livet?
Runt halv 11

Vad är det elakaste du någonsin sagt till din mamma?
Ska svepa biran så ringer jag.

Vad är det snällaste du någonsin sagt till din pappa?
Oh, yeah

Vad tycker du om dig själv?
ja okej?

Varför grät du senast?
ca halv ett. är du hemma då.

Vad vill du helst av allt säga till en person nu?
Du är blöt nu. såg dig just.

Vad vill du helst av allt göra nu?
imorgon kan vi ta en bira faktiskt. kan inte ikväll. aight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0