6 apr. - What if god smoke...

Japp. Söndag. Lite seg. Men en lite tillbaka blick då.
har jobbat två dagar i barkarby, funka fint.
Sen fredag kväll åkte jag hem till morsan. Käka tacos.
Sen undra Johanna om jag ville med och åka caddilac och dricka jäger.
Kan man i huvudtaget säga nej till sånt?
Så blev upphämtad och har aldrig åkt på de sättet i en jänkare förr. Det var full gas
ända till södertälje, ett under att cabben inte blåste av ;-) Sen va de bara att stanna och
fylla på olja. Stackars motor.
Blev inte full men de va skönt att bli lite salongs. hehe.
Tyckte i ju för sig att en person betädde sig illa, men hon va ju full och då kan man väll förlåta.
tss.

Lördag skulle de jobbas. Fick en inbjudan till Nicks fest då han fyllde år.
Men tänkte vara chafför. Det höll inte så länge då de fanns jäger även där. damn it!
åkte hem, lämna bilen och mulle skjutsa oss till åsen. Fick ett samtal som gjorde mig glad, en person som jag
inte pratat med på jätte länge. :-)
Jag tror jone vart sketa full, speciellt då han blanda både rött och vtt vin för att få cool färg. haha.
Idag ska man ju jobba, skönt att Stephen ställer upp.
Imorgon fyller morsan år, men det blir till att åka över dit sen och käka tårta mums.
Sen ska jag besikta bilen imorgon, hoppas den går igenom. vore så skönt.

I like your pants around your feet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0