11 apr. - Forna tider


En kille står i hotellobbyn och ska checka in, då ringer hans mobil. När han rycker upp den ur fickan råkar han köra armbågen rakt in i bröstet på tjejen som står bakom honom. Båda rycker till och killen säger: Om ditt hjärta är lika mjukt som dina bröst så vet jag att du förlåter mig!? Tjejen svarar: Om din kuk är lika hård som din armbåge är jag på rum 827!
___________________

Well open up your mind and see like me
open up your plans and damn you're free


So, i won't hesitate no more,
no more, it cannot wait i'm sure
there's no need to complicate our time is short
this is our fate, i'm yours

-------------------------------------------
Tillstånd: Glad och snuvig
Väder: Vårsol
Har: Bokat ny tid för teori
Gör: Lyssnar på musik, ska snart jobba
Vill: Mysa
Vill inte: Jobba hela kvällen
Ska: Bli rik nån dag
Look: Adam kallingar (stå fjong)
Saknar: Lite av varje
Musik: Nomy - I died by you
TV: Avstängd
Älskar: Mig själv, räcker inte det?
Hatar: när folk inte förstår bättre
Tänker på: vad jag ska skriva här
Vill drömma om inatt: Hayabusa
Dagens puss: Återstår att se
Dagens bästa kommentar/mening: Är de på scan man skurit ner personalen? hehe
____________________________

Det är utsidan man tycker om men det är insidan man blir kär i
____________________________

"Smärta är när glädje lämnar kroppen"
____________________________

En dialog mellan två smarta jävlar!

- I går sköt jag en mus med gevär på 100 meter.
-Det var ett sabla långt gevär.
-Du missförstår mig. Jag sa att igår sköt jag med gevär en mus på 100 meter.
-Oj oj, det var en baddare till mus.
-Nej, du fattar fel hela tiden. Hör nu nog apå.
-I går sköt jag på 100 meter en mus med gevär.
-En mus med gevär? Det var en jäkla tur att han inte hann skjuta först!
____________________________

Det krävs två för att bygga upp ett förhållande men bara en för att riva det
____________________________

Han såg på det vackraste på jorden och sa :
-Snälla säg det magiska orden.
Hon skrattade & sa att det kan han glömma.
Med några få ord hade hon krossat hans drömmar.
Han går på vägen, han tänker & gråter, det kommer en bil han kommer aldrig åter.
Hon står vid hennes grav med en blomma så röd.
Nu är han borta, Nu är han död.
Just innan han sänks ner i jorden viskar hon de magiska orden.
-Jag Älskar dig!
____________________________

Vilken färg har din bil?
Silver: Du vill inte sticka ut, men ädnå ge lite intrtyck av lite flärd och att du har ganska gott ställt.

Blå: Är en lugnande färg och står också för sanning och lojalitet.

Röd: Du vill signalisera något. Se på djurriket. "Se bara vad rött läppstift alltid vara för kvinnor. Signalerar att du är erotisk", säger Eva Rusz

Svart: Är egenligen sorgens färg men är i bilens värld snarare ett tecken på att du vill visa att du har pondus.

Grön: Är i många sammanhand lugnande. Men de gröna står för navitet och omogenhet - och dårskap. Hur kör du med grön bil?

Vit: kör du vitt vill du inte sticka ut. Den vita färgen står för odifferentierande och formlösa.

Gul: Du vill synas. Känns uppiggande. Klar gul färg symboliserar godhet.

Lila: "Ingen lugnande färg, snarare en som man ska akta sig för", säger Eva Rusz. Det lila står från början för prästlig makt och överhöghet....

_____________________________

"Om jag mötte någon, som är en exakt kopia av min insida, skulle jag tycka om den personen? Om nån fick veta mitt innersta jag, skulle dom fortfarande tycka om mig? Om jag fick se insidan på mina vänner och bekanta, skulle de fortfarande vara mina vänner då?"
_____________________________

Kalla inte för många för "Brushan" för då tror folk att din mamma e värsta horan!
_____________________________

Why can't only things be like they were
It's not the same when I no long can speak to her
I may be changed but so have she
It's like we're prisoners and we just can't get free
____________________________

Och bara om jag vet att hon väntar
Om jag hör hennes hjärta sakta slå
Bara om hon låg här tätt intill mig
Kan jag bli den jag var igår
___________________________

Le även när det inte är lekande lätt!
___________________________

grunden till svartsjuka är rädslan att förlora den man älskar
____________________________

Barn som haver CS kär,Fatta hur töntigt spelet är, Vart än alla lanen är,Så måste ni alltid vara där, Cs hit & CS dit,Counter-Strike e bara skit
____________________________

"Om du inte får de du älskar, älska de du får"
____________________________

De höga klackarna uppfanns av en kvinna som blev kysst i pannan.....haha, dagens.
_____________________________

Ja, de va väll lite blandat från en tidigare era...nu ska de jobbas extra... va gör man inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0